Thursday, October 27, 2016

Afrit Strategieë

afrit strategieë Baie mense praat en te leer hoe en wanneer om 'n handelsmerk te gaan, maar min verduidelik die kuns van die uitgang. Dit is 'n gebied wat ek om te fokus op 'n geruime tyd uiteensit, en sodoende in staat was om vorendag te kom met 'n paar strategieë om 'n handelsmerk wat ook my risiko / beloning profiel inpas asook, in staat was om voordeel te trek uit die uitgang intra-dag tendens beweeg. Om konsekwent te voer wanneer die handel intra-dag geformuleer verskeie afrit strategieë om my algehele styl van handel te pas. Onder ek sal detail 'n paar van hulle, ten einde die belangrikheid van 'n agterdeur wat jou algehele styl van handel pas te dra. Teiken as 'n funksie van die risiko Een van die mees algemene afrit strategieë ek in diens laat my toe om te kyk vir 'n teiken gebaseer op die risiko geneem ten tye van inskrywing. Hierdie strategie laat my toe om 'n teiken in gedagte het by aankoms en neem baie van die raaiwerk uit op soek na daardie allerbelangrike uitgang. Dit verseker dat my risiko / beloning profiel is in plek. Ek sal oor 'n inskrywing wanneer die verwagte teiken lyk onbereikbaar. Dit is my oortuiging dat die mark stuur seine, en wanneer dit 'n bedryf wat ongunstige kans om 'n teiken vertoon, sal ek meestal slaan daardie bedryf en beweeg aan, want die mark is my & quot vertel; wag vir 'n beter handel & quot ;. Dit laat my ook om vorentoe te kyk en te sien waar die handel sal moet reis om my verwagting verkry. Sal dit nodig om 'n ander ondersteuning / weerstandvlak breek? Waar kan ek verwag 'n & quot; wikkel & quot ;? Is bewegende gemiddeldes gaan hierdie teiken raak bereik word? Dit is net 'n paar van die vrae wat ek sien om te antwoord voor inskrywing om seker te maak ek neem net die beste ambagte moontlik. Tuimel Out Dit afrit strategie is een wat ek in diens wanneer jy soek na 'n skuif te ry so ver as moontlik te maak. Beste gebruik by punte van ommekeer of sterk tempo vlakke, hierdie uitgang laat my toe om te bly in 'n bedryf, solank dit positief beweeg binne my gewenste tydperk. 'N spilpunt is 'n korttermyn rigting verandering aangedui deur die verbreking van 'n vorige bars lae in 'n uptrend, of 'n vorige bars hoog in 'n verslechtering neiging. Die gebruik van hierdie afrit strategie sal jou toelaat om 'n spesifieke beweging ry so ver as momentum laat en is oor die algemeen beter op tydsraamwerke van 15 of 30 minute intra-dag. Tuimel uit ook neem die raaiwerk uit die verlaat, as jy net op soek na die kort termyn directional verander om plaas te vind om die opwindende van 'n posisie te bevorder. Byvoorbeeld, as kort af van 'n groot weerstandvlak Ek sal dikwels wag vir die 15-minuut grafiek om 'n spilpunt voor die verlaat van die posisie te toon. Dit laat vir my om die wins tot 'n maksimum vlak vir my handel styl ry. Oor die algemeen die reël te gebruik is om te kyk 'n tydperk laer as inskrywing. As ek 'n handelsmerk opgestyg het van 'n 30-minuut grafiek sal ek dan gebruik om 'n spilpunt op die 15-minuut vir uitgang. Baie handelaars nie tydsraamwerke skakel terwyl hy in 'n bedryf, maar ek vind dat dit 'n baie duideliker prentjie vir intra-dag handel. Hieronder is 'n voorbeeld van tuimelende uit. Eerste die inskrywing, onder Binne Range Bar geneem. Nou hieronder is die uitgang met behulp van die & quot; spil uit & quot; benadering op die 30-minuut grafiek gebaseer op die inskrywing uit die meer as 60 minute grafiek. In die bogenoemde voorbeelde wat jy kan sien uit die eerste term en toegang word wanneer die binnekant reeks bar is gebreek om die negatiewe kant. Dan, met behulp van die spilpunt uit benadering, sou 'n mens verlaat wanneer die eerste spilpunt plaasvind op die 30-minuut grafiek. Opwindende In Uitbreiding Verlaat in uitbreiding is 'n manier om af te sluit wanneer dinge gaan in jou guns tel in 'n dramatiese wyse. Dit is die metode van keuse oor die algemeen laat in 'n kort termyn tendens wanneer dinge is geneig om te & quot; blaas & quot ;. Dit uitgang werk die beste in die laat tendens breakouts van inkrimping. Met ander woorde, wanneer die prys kontrakte en dan breek uit van die gekontrakteerde reeks, stadige beweging plaasvind op die eerste, dit blyk dikwels in 'n euforiese skuif wat is die beste opgewonde in, in teenstelling met wat gehou word vir verdere ontwikkeling. Wanneer verlaat 'n handel in 'n uitbreiding skuif daar 'n paar dinge om te kyk vir. Eerste, kyk uit vir 'n uitbreiding bar wat oor die algemeen meer as twee keer so wyd as enige van die voorafgaande bars in die mees onlangse reeks sal wees. Tweedens, kyk vir 'n skielike toename in volume. Derde, begin om vorentoe te kyk vir moontlike ondersteuning / weerstandvlak dat die bar kan brei na. Na 'n teiken in gedagte sal dikwels help met jou besluit oor waar om af te sluit. Uitgang geneem kan word op twee plekke met behulp van hierdie metode. Eerste teiken vir uitgang is die geteikende ondersteuning / weerstand gebied wat word gesoek nadat die reeks begin om uit te brei. Die tweede area vir uitgang is na afloop van die bar. Byvoorbeeld 'n 30-minuut uitbreiding bar sluit op die 1/2 uur. Die gebruik van een van hierdie twee gebiede vir uitgang met behulp van die uitbreiding benadering sal dikwels toelaat om 'n handel by 'n uiterste bo-of onderkant af te sluit. Hieronder is 'n voorbeeld van 'n uitbreiding bar uitgang. Toegang is geneem nadat reeks is skoongemaak, dan uitgang is in wye verskeidenheid bar geneem. Die drie afrit strategieë wat hierbo uiteengesit is die drie maniere waarop ek sal oor die algemeen kyk verlaat 'n posisie. Hierdie is almal bedoel vir intra-dag handel, maar bied ook 'n paar tegnieke wat gebruik kan word op baie wyer tydsraamwerke. Allen Zuckerman het verhandel aandele, opsies en kommoditeite sedert 1990 Hy is nou 'n voltydse handelaar deel van sy metodes en geld bestuursvaardighede met die lede van RealityTrader indeks Trading Chat Kamer. Allen geld tans verskeie grafiek patrone en mark waarskynlikhede om die kuns van die handel markte die ETF's en toekoms.


No comments:

Post a Comment