Saturday, October 15, 2016

Die Ontwikkeling Van 'N Stelsel # 9 ( Roosters, Martingale En Verskansing )

Die ontwikkeling van 'n stelsel # 9 (roosters, martingale en verskansing) Deur Edward Revy Op 12 November 2008 - 08:38. Deur Dachel Miqueli OK ouens hier is nog 'n stelsel wat gebaseer is op roosters, martingale en verskansing lol. Mag klink gek, maar is mooi werk. Ek sal probeer om te verduidelik in 'n paar stappe om verwarring te voorkom, so as daar nog vrae aan die einde lees weer lol (just kidding) vra net wat julle wil hê. Net om duidelik te maak. Ek gebruik hierdie strategie op 'n demo rekening en ek koop Mikro baie, jy sal sien waarom. 1. Open GBP / JPY enige tyd raam (ek verkies 5 min) 2. Kyk na 'n geleentheid om te gaan 'n lang of kort (hierdie gedeelte is nie so belangrik solank as wat jy 'n paar pitte vang vir jouself) 3. Kom ons sê dat jou voorspelling beurt teen jou en hardloop deur -50 pitte (kom ons aanvaar dat jy kort was) 4. Nou koop ons 2 Baie en ons gaan die ander posisie oop te hou. Die doel is nou om al die poste sluit wanneer die prys gaan + 50pips up sodat jy eindig in Break Selfs As alles gebeur soos beskryf jy nou gaan lank nadat jy alles toemaak As dit gaan teen julle. REPEAT 5. As die prys terug na die kort inskrywing wat ons nou verloor 2 Baie van die koop en dan plaas ons nog 'n kort n bevel van 3 baie en so aan totdat gaan op of af deur + 50pips en dan sal al die poste sluit jy in Break Selfs . Die lot ry is: 1,2,3,6,12,24,48,96. Dit klank skrikwekkend, maar ek het daarin geslaag om 3 weke sonder paniek. Ek ken 'n mikro baie is nie te veel geld, maar is van mening dat ek 'n deposito van 1000 in my demo rekening en in hierdie 3 weke het ek 300 dollar wat 30% ROI so ek het my rekening aansienlik met hierdie metode verhoog verdien. Ek kies hierdie paar, want sy wisselvalligheid, is vreemd aan die prys voorraad te sien in 'n 50 pitte wissel vir te lank. My Max weiering is 7 tot dusver, maar ek het al die nagaan in die verlede en nog nie gesien het nie 8 bounces (kan gebeur). In elk geval is dit nog steeds op die ontwikkeling so enige voorstelle of hulp is welkom. Terloops. Ek wil daaraan herinner dat dit 'n stelsel onder ontwikkeling so probeer om te verbeter, navorsing en help om te ontwikkel.


No comments:

Post a Comment