Sunday, October 2, 2016

Korporatiewe Opleiding Strategie Template

Hoe om 'n lesplan sjabloon gebruik vir werkplek leer (hoekom herontwerp as jy kan verbeter) Het jy lesplanne gebruik? Ek het nog nooit, totdat ek by korporatiewe onderwys en opleiding. Ek was nog altyd in 'n haas. ID skep sessies om die behoefte aan te spreek, te lewer, te evalueer en aan te beweeg. Dan iewers later, Id wil die hele of dele van die sessie by te werk om deliver8230 ;. Dikwels wat eens duidelik geword 'n bietjie fuzzy rondom die kante. Toe moes ek ander mense materiaal gebruik. Praat oor 'n legkaart van die vermiste stukke en verwarrend struktuur. Ek wou materiaal wat ek kon onthou of met ander te deel, met trots te skep. Lesplanne regtig help om struktuur en konteks te gee aan jou skeppende werk. Daar is baie lesplan templates. Hierdie een is goed vir korporatiewe opvoeders / opleiers as dit skakels na werkplek aansoek eerder as inhoud gebiede. Klik op die skakel om die sjabloon te laai. Die in woord so kan jy onthou of te verander as jy wil. Lesplan leeg sjabloon Die video sal jou deur hoe ek gebruik hierdie sjabloon en hoekom ek glo, lesplanne is 'n baie nuttige instrument om volhoubare korporatiewe opleiding praktyke te skep. Youve sit tyd in die skep van die sessie, en sy die moeite werd om 'n bietjie ekstra tyd, om die padkaart om jou sessie te skep. Dit sal jou tyd bespaar en frustrasie later. Hier is een wat ek voorberei het vroeër: Volledige lesplan Model Jy kan lesplanne te implementeer, of enige van die ander strategieë in die volhoubare opleiding reeks. Stel die standaard. Begin die bespreking. Moenie herontwerp verbeter. Maak dit een keer, gebruik dit meer as een keer in verskeie maniere. Image courtesy of stockimages / FreeDigitalPhotos, Image courtesy of Stuart Miles / FreeDigitalPhotos, Image courtesy of twobee / FreeDigitalPhotos Jou beurt Het jy al ooit probeer om ander mense se materiaal gebruik en gevind dat dit 'n legkaart? Vind jy lesplanne jou help om besluite te neem oor die onthou of herverpakking materiaal? Hoe kan jy lesplanne gebruik? Laat 'n comment hieronder. ID is lief vir om te hoor van jou.


No comments:

Post a Comment